قطعاً می‌دانید که بهترین بخش سفر برای کودکان مواقعی است که در حال بازی باشند و ماندگارترین خاطرات سفر در کودکی، شهربازی‌های هیجان‌انگیزی است که حین سفر به شهر مقصد به آنجا رفته‌اید. شهربازی یکی از جاذبه‌های گرشگری کیش برای کودکان به‌شمار می‌آید. در ادامه با هتل تعطیلات کیش همراه باشید تا به معرفی شهربازی هایلند کیش که یکی از مجهزترین شهربازی‌های جزیره می‌باشد، بپردازیم. 

تفریحات موجود در شهربازی هایلند کیش

هایلند یکی از مجهزترین شهربازی‌های کیش است که در مکانی سرپوشیده و خنک با بازی‌های متنوع پذیرای کودکان شماست. درصورتی‌که کودک درون شما نیز دلش برای بازی تنگ شده می‌توانید دست کودک دلبندتان را گرفته و دوتایی سری به این مکان بزنید. در زیر می‌توانید لیستی از تفریحات مهیج در این شهربازی را مشاهده کنید.

سینما ۷ بعدی پیشرفته در شهربازی کیش

شاید هنگام خرید بلیت سینما ۷ بعدی کیش با خودتان فکر کنید می‌توانید پس از انجام تمام بازی‌های مهیج مکانیکی و الکترونیکی برای لحظاتی روی صندلی‌های سینما ۷ بعدی استراحت کنید. اما اصلاً این‌طور نیست زیرا اکثر فیلم‌های ارائه‌شده در این سینما هیجان‌انگیز و بسیار ترسناک‌اند به گونه‌ای که در تمام مدت اجرای فیلم باید چهار دنگ حواستان جمع فیلم باشد.

انواع بازی‌های برقی و رایانه‌ای

در شهربازی هایلند کیش می‌توانید انواع بازی‌ها مانند شبیه ساز خلبانی، ماشین برقی و ... را تجربه کنید. ماهیت این بازی‌ها به گونه ایست که هم بزرگ‌سالان و هم کودکان می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند به همین دلیل نیز این شهربازی مکان مناسبی برای تفریحات خانوادگی به شمار می‌آید.

سایر بازی‌ها در شهربازی هایلند کیش

در این شهربازی علاوه بر سینما و بازی‌های الکترونیکی می‌توانید به اتاق فرار موجود در این مجموعه رفته و بازی فکری ماجراجویانه‌ای را تجربه کنید. در اتاق فرار شما می‌بایست برای بیرون آمدن از اتاق، معمایی را با کمک نشانه‌های موجود حل کنید. همچنین می‌توانید تجربه متفاوت عبور از لیزرهای متعدد موجود در بازی لیزر ماز را نیز برای خود رقم بزنید.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی کیش کجاست؟

اولین سؤالی که بعد از تصمیم برای رفتن به شهربازی به ذهنتان خواهد رسید این است که شهربازی کیش کجاست و چگونه می‌توانید خود را به آنجا برسانید. شهربازی کیش در شرق جزیره و در مجاورت میدان امیرکبیر واقع شده است. این شهربازی در حدفاصل بلوار مروارید و بلوار خلیج‌فارس قرار دارد و به دلیل نزدیکی این مکان به بازار مروارید می‌توانید یک نیمروز را برای گردش در این بخش از جزیره اختصاص دهید.

ساعات کار شهربازی کیش

درصورتی‌که تصمیم دارید با کودکان دلبندتان به این شهربازی پیشرفته بروید خوب است بدانید که این شهربازی در تمام طول هفته و از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ شب باز می‌باشد. درصورتی‌که در تابستان به کیش سفر کرده‌اید بهتر است ساعات پایانی روز را برای رفتن به شهربازی هایلند کیش انتخاب کنید زیرا این شهربازی در وسط پارک شهر قرار دارد و می‌توانید پیاده‌روی شبانه‌ای نیز در پارک داشته باشید.